// Audience remarketing

Επιχειρηματική Αναλυτική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Έναρξη Μαθημάτων: 03/05/2021
Διάρκεια: 3 μήνες |
120 ώρες
Κόστος: 650 ευρώ
ECVET: 6
Απευθύνεται σε στελέχη του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, σε έμπειρους αλλά και σε νέους επιχειρηματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις, οι οποίες θα τους επιτρέψουν να αναλύουν διαδικτυακά δεδομένα και δεδομένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έτσι ώστε να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους ή τον οργανισμό τους και να χαράξουν βέλτιστες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ με απτά αποτελέσματα. Καλύπτει τις βασικές αρχές της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, της ανάλυσης δεδομένων, του ψηφιακού μάρκετινγκ, του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του μάρκετινγκ περιεχομένου.

Πληροφορίες Προγράμματος

Αντικείμενο και Σκοπός

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, σε έμπειρους αλλά και σε νέους επιχειρηματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις, οι οποίες θα τους επιτρέψουν να αναλύουν διαδικτυακά δεδομένα και δεδομένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έτσι ώστε να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους ή τον οργανισμό τους και να χαράξουν βέλτιστες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ με απτά αποτελέσματα. Το πρόγραμμα καλύπτει τις βασικές αρχές της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, της ανάλυσης δεδομένων, του ψηφιακού μάρκετινγκ, του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του μάρκετινγκ περιεχομένου. Στο πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνονται μεθοδολογίες, οι οποίες επιτρέπουν τη μετατροπή ανεπεξέργαστων δεδομένων σε σημαντικές πληροφορίες για επιχειρηματικούς σκοπούς και τη λήψη βέλτιστων στρατηγικών αποφάσεων. Παρουσιάζονται επίσης  τεχνολογίες επιχειρηματικής ευφυΐας, τεχνικές ανάλυσης δεδομένων και πρακτικές δημιουργίας περιεχομένου μάρκετινγκ επιτρέποντας τον εντοπισμό καθώς και την ανάπτυξη νέων ευκαιριών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Με την ανάπτυξη αυτών των νέων ευκαιριών μπορεί να εφαρμοστεί μία αποτελεσματική στρατηγική για ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μίας επιχείρησης στην αγορά καθώς και μία μακροπρόθεσμη σταθερότητα. Πρακτική γνώση μπορεί να αποκτηθεί από τους συμμετέχοντες του προγράμματος σε τεχνολογίες που περιλαμβάνουν διαδικτυακές εφαρμογές στους τομείς: Data Driven Decision Making, Data Analytics, Methodologies, Data Mining, Knowledge Management, Business Intelligence, Social Media Intelligence, Visual Analytics, Search Engine Marketing, PPC, Search Engine Optimization, Google Analytics, Social Media Marketing, Social Media Analytics, Social Media Monitoring, Content Marketing & Analytics, Audience Analysis, Keyword Research, Content Calendar, Content Creation, Content Distribution, Content Analytics.

Λέξεις - Κλειδιά
Data Driven Decision Making, Data Analytics, Methodologies, Data Mining, Knowledge Management, Business Intelligence, Social Media Intelligence, Visual Analytics, Search Engine Marketing, PPC, Search Engine Optimization, Google Analytics, Social Media Marketing, Social Media Analytics, Social Media Monitoring, Content Marketing & Analytics, Audience Analysis, Keyword Research, Content Calendar, Content Creation, Content Distribution, Content Analytics 
Μαθησιακοί Στόχοι

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

  1. κατανοεί τις βασικές τεχνολογίες και εφαρμογές για την ανάλυση δεδομένων.
  2. αναλύει δεδομένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να λαμβάνει βέλτιστες αποφάσεις στρατηγικής σε δράσεις ψηφιακού μάρκετινγκ.
  3. δημιουργεί περιεχόμενο μάρκετινγκ για την προσέγγιση πελατών

 

 

Μεθοδολογία Υλοποίησης

Διαδικασία Υλοποίησης της Επιμόρφωσης
Από απόσταση Ηλεκτρονική Μάθηση (e-Learning).

Μέθοδοι Υλοποίησης της Επιμόρφωσης
Το εκπαιδευτικό υλικό θα αποτελείται από σχετικές παρουσιάσεις και υλικό της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας. Θα χρησιμοποιηθεί η μέθοδος της ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης. Το υλικό θα διατίθεται σταδιακά. Κάθε εβδομάδα και μία ενότητα.

Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης
Η μέθοδος αξιολόγησης θα αποτελείται από δύο μέρη:

  • Αυτοαξιολόγηση: ασκήσεις πολλαπλής επιλογής, σωστό-λάθος, αντιστοίχιση, κ.τ.λ. ενδιάμεσα της παρουσίασης ενότητας και μετά το τέλος αυτής.
  • Αξιολόγηση: 1 εργασία ανάπτυξης κάθε μήνα και τελικό τεστ αξιολόγησης.

Από το αποτέλεσμα των εργασιών και το τελικό τεστ αξιολόγησης, θα προκύψει και ο τελικός βαθμός των εκπαιδευομένων.

Το πρόγραμμα δεν θα τηρεί απουσιολόγιο.

Δίδακτρα

Κόστος προγράμματος: €650

Εκπτωτικές κατηγορίες:

- 20% έκπτωση σε άνεργους
- 20%
έκπτωση σε πολύτεκνους
- 20% 
έκπτωση σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου
- 20% έκπτωση σε φοιτητές του ΕΛΜΕΠΑ
- 15% έκπτωση σε κατόχους ευρωπαϊκής κάρτας νέων
- 10% έκπτωση σε προκαταβολή του συνολικού ποσού

Διδακτικές Ενότητες

1. Data Analytics

Έναρξη – Λήξη: 03/05/2021 – 30/05/2021
Σύνολο φόρτου εργασίας: 40 ώρες
Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος: Ιωάννης Κοπανάκης

  • Introduction to Data Analytics
    1. Data Analysis frameworks
    2. Data collection & pre-processing
  • Data-driven decision making
    1. Data analysis techniques and tools
  • Introduction to Data Visualization
    1. Unlocking the power of data with visualization
    2. Visual Analytics (Tableau / Power BI project)
  • Data analytics for insights
    1. Visual Storytelling

 

  • Εβδομαδιαία συνεδρία 1: Introduction to Data Analytics
    Διδάσκων: Ιωάννης Κοπανάκης
  • Εβδομαδιαία συνεδρία 2: Data-driven decision making
    Διδάσκων: Ιωάννης Κοπανάκης
  • Εβδομαδιαία συνεδρία 3: Introduction to Data Visualization
    Διδάσκων: Ιωάννης Κοπανάκης
  • Εβδομαδιαία συνεδρία 4: Data analytics for insights
    Διδάσκων: Ιωάννης Κοπανάκης
2. Social Media Marketing & Analytics

Έναρξη – Λήξη: 31/05/2021 – 27/06/2021
Σύνολο φόρτου εργασίας: 16 ώρες
Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος: Εμμανουήλ Περακάκης

  • Search Engine Marketing & Analytics
    1. Introduction to Search Engine Marketing
    2. PPC Basics
    3. Understanding Search Engines
    4. Introduction to Search Engine Optimization
  • Search Engine Optimization
    1. Techniques for Search Engine Optimization
    2. Web Metrics
    3. Using Google Analytics
    4. Other Web Analytics Tools (Google Trends, Webmaster Tools etc.)
  • Social Media Marketing & Analytics
    1. Introduction to Social Media Marketing
    2. Social Media Analytics
    3. Influencer Marketing
    4. Social Metrics and data
  • Social Media Monitoring
    1. Introduction Social Media Monitoring
    2. Tools for Social Media Monitoring
    3. Techniques for Optimal Social Media Monitoring

 

  • Εβδομαδιαία συνεδρία 1: Search Engine Marketing & Analytics
    Διδάσκων: Εμμανουήλ Περακάκης
  • Εβδομαδιαία συνεδρία 2: Search Engine Optimization
    Διδάσκων: Εμμανουήλ Περακάκης
  • Εβδομαδιαία συνεδρία 3: Social Media Marketing & Analytics
    Διδάσκων: Εμμανουήλ Περακάκης
  • Εβδομαδιαία συνεδρία 4: Social Media Monitoring
    Διδάσκων: Εμμανουήλ Περακάκης
3. Content Marketing & Analytics

Έναρξη – Λήξη: 28/06/2021 – 25/07/2021
Σύνολο φόρτου εργασίας: 40 ώρες
Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος: Γεώργιος Μαστοράκης

  • Brand’s Audience Understanding
    1. Education of leads or prospects about products or services
    2. What does the brand’s audience want? What problems are they facing? How can the brand’s products or services solve those problems?
    3. Collection of Demographic Data
    4. Get Customers’ Feedback
    5. Development of “Buyers Persona” that fits the profiles of the brand’s audience
    6. Leads Conversions Boosting
    7. Building relationships between customers and businesses
    8. Show audience how products or services solve challenges
    9. Creation of a community sense around the brand
  • Keyword Research
    1. Creation of a list of basic keywords surrounding the brand, as well as any variations
    2. Integrating keywords into blogs and other content to generate organic traffic
    3. Keywords based content allows the brand’s audience to figure out quickly whether or not they’ve found the content they need before moving on.
    4. Establishment of brand as an authority in the field.
  • Types of Content Marketing
    1. Social Media Content Marketing
    2. Infographic Content Marketing
    3. Blog Content Marketing
    4. Podcast Content Marketing
    5. Video Content Marketing
    6. Paid Ad Content Marketing
  • Content Calendar Creation
    1. How to Create a Social Media Content Calendar
    2. Why use a social media content calendar?
    3. Creation of a content library for the brand’s assets
    4. Establishment of a workflow
    5. Social media content calendar examples
    6. Editorial and social media calendar templates
    7. Social media content calendar apps and tools
  • Content Creation
    1. Blog posts and articles
    2. Infographics
    3. Videos
    4. Ebooks and whitepapers
    5. E-mail newsletters
    6. Social media posts
    7. Podcasts
    8. E-courses and webinars
  • Search Engine Optimization
    1. Optimizing text
    2. Optimizing images
    3. Optimizing videos
    4. Optimizing news
  • Content Distribution
    1. Figure Out the Best Content Distribution Channels
    2. Evaluation of the distribution options
    3. Development of a distribution plan
    4. Promotion of content and amplification of its impact
  • Results Analysis and Performance Evaluation
    1. Monitoring view and click rates
    2. Check Analytics using a SEO tool
    3. Reading customers’ comments and responses
    4. Tracking of stats in relation to content releases
    5. How data tracking allows the analysis of the results of the content marketing efforts
    6. How to learn what’s effective and what isn’t.

 

  • Εβδομαδιαία συνεδρία 1: Brand’s Audience Understanding
    Διδάσκων: Γεώργιος Μαστοράκης
  • Εβδομαδιαία συνεδρία 2: Keyword Research and Types of Content Marketing
    Διδάσκων: Γεώργιος Μαστοράκης
  • Εβδομαδιαία συνεδρία 3: Content Calendar Creation and Content Creation
    Διδάσκων: Γεώργιος Μαστοράκης
  • Εβδομαδιαία συνεδρία 4: Search Engine Optimization and Content Distribution. Results Analysis and Performance Evaluation
    Διδάσκων: Γεώργιος Μαστοράκης

 

 

 

Χαράλαμπος Σκιάνης

Επιστημονικά Υπεύθυνος
Καθηγητής - Πανεπιστήμιο Αιγαίου

 

Ιωάννης Κοπανάκης

Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος - Διδάσκων
Καθηγητής – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο

 

Γεώργιος Μαστοράκης

Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος - Διδάσκων
Αναπληρωτής Καθηγητής – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο

 

Μάνος Περακάκης

Διδάσκων
Επίκουρος Καθηγητής - Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο

 

Pin It on Pinterest