Επιχειρηματική Αναλυτική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Έναρξη Μαθημάτων: 02/05/2022
Διάρκεια: 120 ώρες |
2 μήνες 23 μέρες
Κόστος: 500 ευρώ
ECVET: 6
Απευθύνεται σε στελέχη του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, σε έμπειρους αλλά και σε νέους επιχειρηματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις, οι οποίες θα τους επιτρέψουν να αναλύουν διαδικτυακά δεδομένα και δεδομένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έτσι ώστε να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους ή τον οργανισμό τους και να χαράξουν βέλτιστες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ με απτά αποτελέσματα. Καλύπτει τις βασικές αρχές της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, της ανάλυσης δεδομένων, του ψηφιακού μάρκετινγκ, του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του μάρκετινγκ περιεχομένου.
* Παράταση εγγραφών έως: 16/05/2022

Δίδακτρα
Κόστος προγράμματος: €500
Εκπτωτικές κατηγορίες:
- 10% έκπτωση σε άνεργους
- 10% έκπτωση σε φοιτητές
- 10% έκπτωση σε αιτούντες άνω των 40 ετών
- 10% έκπτωση σε προκαταβολή του συνολικού ποσού
Τι σημαίνει Business Analytics και γιατί το χρειαζόμαστε
Αρκετά έχουν ειπωθεί και έντονη προσπάθεια γίνεται πλέον και στον επιχειρηματικό κόσμο της χώρας μας για να κατανοήσουμε τι είναι και τι προσπαθεί...
Χαράλαμπος Σκιάνης
Επιστημονικά Υπεύθυνος
Καθηγητής - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Καθηγητής - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Ιωάννης Κοπανάκης
Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος - Διδάσκων
Καθηγητής – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Καθηγητής – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Γεώργιος Μαστοράκης
Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος - Διδάσκων
Αναπληρωτής Καθηγητής – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Αναπληρωτής Καθηγητής – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Μάνος Περακάκης
Διδάσκων
Επίκουρος Καθηγητής - Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Επίκουρος Καθηγητής - Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Δρ. Χαράλαμπος Σκιάνης
Καθηγητής - Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Η εμπειρία μου στο ακαδημαϊκό χώρο και οι συμμετοχές μου σε κοινοπραξίες διεθνών εταιριών κάθε κλίμακας με οδήγησαν στην δημιουργία της πλατφόρμας ‘ΕΠΤΑ’. Στοχεύουμε να σας ετοιμάσουμε για μια καριέρα, παρέχοντας τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τα επαγγέλματα του παρόντος και του μέλλοντος, τόσο στον Ελλαδικό χώρο όσο και στην διεθνή αγορά εργασίας. Παρέχουμε τις σχετικές γνώσεις αξιοποιώντας σύγχρονες μεθόδους εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπου έμπειροι επαγγελματίες του χώρου δρουν σαν επιμορφωτές παρέχοντας πρακτική εμπειρία και εξάσκηση. Η χορήγηση του σχετικού πιστοποιητικού επιμόρφωσης και η απονομή βαθμών ECVET (European Credit System for Vocational Education and Training) παρέχουν την διεθνή αναγνώριση των παρεχόμενων γνώσεων.
cskianis@aegean.gr
Μάνος Περακάκης
Επίκουρος Καθηγητής - Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Ο Μάνος Περακάκης είναι Επίκουρος Καθηγητής στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, όπου διδάσκει μαθήματα σχετικά με ψηφιακό μάρκετινγκ, εμπειρία χρήστη και startup επιχειρηματικότητα. Έχει σπουδάσει Επιστήμη Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο του Essex (BSc), με M.Sc. σε Τεχνολογίες Διαδικτύου και Πολυμέσων από το Πανεπιστήμιο του Bristol και έχει Διδακτορικό Δίπλωμα στη βέλτιστη εμπειρία χρήστη (UX) με εφαρμογές στο Digital Marketing από το Πανεπιστήμιο του Brunel. Πέρα από το ερευνητικό του έργο, έχει επίσης μακρά εμπειρία στην αγορά, ενώ είναι συνιδρυτής της startup Mentionlytics, μιας πλατφόρμας διαχείρισης ψηφιακής φήμης, η οποία χρησιμοποιείται από εκατοντάδες χρήστες σε 100 διαφορετικές χώρες.
Γεώργιος Μαστοράκης
Αναπληρωτής Καθηγητής – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Ο Γεώργιος Μαστοράκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου και Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικής Ευφυΐας. Έλαβε το πτυχίο του Ηλεκτρονικού Μηχανικού από το UMIST (University of Manchester Institute of Science & Technology) το 2000, το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στις Τηλεπικοινωνίες από το UCL (University College London) το 2001 και το Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου το 2008. Έχει ενεργή συμμετοχή σε ένα μεγάλο αριθμό Ευρωπαϊκών και Εθνικών Ερευνητικών Προγραμμάτων και έχει περισσότερα από 300 δημοσιευμένα άρθρα σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά, πρακτικά διεθνών συνεδρίων και συλλογικούς τόμους βιβλίων. Πέρα από το ερευνητικό του έργο είναι συνιδρυτής της startup Mentionlytics, μιας πλατφόρμας διαχείρισης ψηφιακής φήμης, η οποία χρησιμοποιείται από εκατοντάδες χρήστες σε 100 διαφορετικές χώρες.
Ιωάννης Κοπανάκης
Καθηγητής – Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Ο Ιωάννης Κοπανάκης είναι Καθηγητής τους τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, Διευθυντής του Ινστιτούτου Οικονομικής Ανάλυσης, Επιχειρηματικότητας και Τουρισμού και συνιδρυτής της startup Mentionlytics, με ερευνητικά ενδιαφέροντα στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων, διαχείρισης γνώσης και επιχειρηματικής ευφυΐας. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης ενώ κατέχει μεταπτυχιακό και διδακτορικό τίτλο από το Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ Ινστιτούτο Επιστήμης και Τεχνολογίας (UMIST). Περισσότερα: https://www.e-bilab.gr/kopanakis/