H Blendo είναι μια ελληνική νεοφυής επιχείρηση, αποτελούμενη κυρίως από μηχανικούς δεδομένων, η οποία στοχεύει στην παροχή μια ενιαίας, κατάλληλα δομημένης στοίβας δεδομένων που βοηθά στην ανάλυσή τους, επιτρέποντας στους πελάτης της να περάσουν πέρα από το επίπεδο της απλής ενοποίησης δεδομένων από πολλαπλές πηγές. Μάλιστα, κύρια φιλοδοξία είναι η ικανότητα των πελατών να μετατρέψουν τα δεδομένα τους σε κατάλληλες ενέργειες. Για αυτό τον λόγο, η Blendo έχει κατασκευάσει μια πρωτοποριακή πλατφόρμα διαχείρισης δεδομένων που μπορεί να συνδέει, μετασχηματίζει και παραδίδει ένακτα (actionable) δεδομένα. Η εστίαση είναι σε απλές διαδικασίες ενοποίησης και στην αυτοματοποίηση της συλλογής δεδομένων καθώς και στην ανάπτυξη νεωτεριστικής και κλικακώσιμης τεχνολογίας για να μεταφερθούν οι πελάτες της Blendo εγγύτερα στα ένακτα δεδομένα τους. Η προσφερόμενη πλατφόρμα μπορεί να ενοποιηθεί με υπάρχουσες αποθήκες δεδομένων, όπως Snowflake, BigQuery, Amazon Redshift & Microsoft SQL Server, καθώς και με εργαλεία/πλατφόρμες επιχειρησιακής νοημοσύνης. Τέλος, η πλατφόρμα αυτή προσφέρει και ικανότητες παρακολούθησης της υγείας των ενοποιήσεων σε πραγματικό χρόνο διευκολύνοντας την ανίχνευση διάφορων θεμάτων είτε λειτουργικών είτε απόδοσης με την παράδοση κατάλληλων στατιστικών παρακολούθησης.
Η Blendo έχει ήδη δεκάδες πελάτες και έχει δημοσιεύσει ιστορίες επιτυχίας για πολλούς από αυτούς. Μια τέτοια ιστορία αφορά την ινδική εταιρεία Instamojo, η οποία απασχολεί πάνω από 120 εργαζόμενους και εξειδικεύεται στον τομέα των πληρωμών. Η Instamojo προσφέρει μια τάχιστα αναπτυσσόμενη κατ’απαίτηση πλατφόρμα για ηλεκτρονικές πληρωμές και εμπόριο που επιτρέπει πάνω από 1.000.000 μικρές καθώς και νεοφυείς επιχειρήσεις να φτιάξουν, διαχειριστούν και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους με ψηφιακό τρόπο. Η πλατφόρμα αυτή καλύπτει ένα μεγάλο εύρος από υπηρεσίες όπως πληρωμές, ελεύθερα ηλεκτρονικά καταστήματα, λογιστικής, πιστωτικές και χρηματοοικονομικές κατά μήκος τόσο κινητών συσκευών και του παγκόσμιου ιστού.
Το κύριο θέμα με την πλατφόρμα της Instamojo ήταν πως υπήρχε η ανάγκη κατανόησης των πελατών της και το πως ακριβώς χρησιμοποιείται από αυτούς ώστε να διατηρηθεί η νεωτεριστικότητά της και να κλιμακωθεί η επίδρασή της. Αυτό απαιτούσε την άμεση πρόσβαση σε διάφορες πηγές δεδομένων της εταιρείας που αντιστοιχούσαν σε διάφορες τεχνολογίες αποθήκευσης. Συνεπώς, το κρίσιμο ζήτημα ήταν η ενοποίηση των διαφορετικών πηγών δεδομένων (Mixpanel, Zendesk Support, PipeDrive CRM, Facebook Ads, Google Ads, Zendesk Chat & Google Sheets) με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτραπεί έπειτα η κατάλληλη αναλυτική πάνω στα δεδομένα που προσέφεραν.
Το ζήτημα αυτό επιλύθηκε μέσω της χρήσης της πλατφόρμας της Blendo. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα αυτή επέτρεψε την ενοποίηση όλων των πηγών δεδομένων στην αποθήκη δεδομένων Amazon Redshift καθώς και την αυτόματη διατήρηση και συγχρονισμό τους. Επιπλέον, επέτρεψε την οργάνωση των δεδομένων με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ακριβή, να λαμβάνονται άμεσα και να έχουν την κατάλληλη μορφή για αναλυτική επεξεργασία. Μέσω της τελευταίας, η Instamojo πήρε την κατάλληλη γνώση που χρειαζόταν για τους τομείς της υποστήριξης, προϊόντων, πωλήσεων και διαφήμισης. Συγκεκριμένα, η γνώση που αντλήθηκε βοήθησε στην κατανόηση της κατανομής των εισιτηρίων Zendesk για την ομάδα υποστήριξης. Επίσης, στην ανίχνευση από ποιο κανάλι λαμβάνονται οι καλύτερες προσφορές μέσω ενοποιημένων δεδομένων από την πηγή Pipedrive. Τέλος, από την πηγή Mixpanel παράχθηκε η γνώση που αφορούσε την συμπεριφορά προϊόντων. Συνεπώς, δια μέσου της Blendo, η Instamojo απέκτησε την χαμένη σαφήνεια και παρατηρητικότητα ως προς τα δεδομένα της.
Πηγές άρθρου: