Οι Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Παιδοψυχολογία & Συμβουλευτική Οικογενειών

Έναρξη: 13/05/2024
Λήξη: 08/06/2025
Διάρκεια: 12 μήνες 27 ημέρες
Κόστος: 660 ευρώ
Φόρτος εργασίας: 660 ώρες
ECVET: 26.40
Σκοπός του προγράμματος είναι η επιμόρφωση σχετικά με τον ψυχισμό των παιδιών τους και τον τρόπο με τον οποίο αυτά τον εξωτερικεύουν, δηλαδή η επαφή με την γλώσσα της "έκδηλης συμπεριφοράς". Επίσης οι επιμορφούμενοι κατανοούν το "τι", το "γιατί" και το "πώς" μίας συμπεριφοράς ώστε να είναι ικανοί να δώσουν λύσεις και να συμβουλέψουν αντίστοιχα και το οικογενειακό ή/και το σχολικό περιβάλλον των παιδιών και των εφήβων.
Αντικείμενο και Σκοπός

Αποτελεί πλέον αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι βρισκόμαστε στην ψηφιακή εποχή. Οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν επηρεάσει και επηρεάζουν όλους τους τομείς της ζωής μας. Ο εκπαιδευτικός τομέας δε θα μπορούσε να παραμείνει εκτός αυτού του πλαισίου αλλαγών. Η χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) καθίσταται απαραίτητη και επιτακτική με πολλαπλά οφέλη για τους εμπλεκόμενους. Ειδικότερα οι ΤΠΕ και τα διάφορα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να αποτελέσουν σημαντική επικουρική βοήθεια στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Αντικείμενο του προγράμματος είναι η ανάλυση της ψυχοσύνθεσης του παιδιού και του εφήβου μέσα από ένα πολυπαραγοντικό πρίσμα όπου συμμετέχουν ποικίλα περιβάλλοντα, όπως η οικογένεια, το σχολείο, οι παρέες συνομιλήκων κ.α

Σκοπός είναι η επιμόρφωση σχετικά με τον ψυχισμό των παιδιών τους και τον τρόπο με τον οποίο αυτά τον εξωτερικεύουν, δηλαδή η επαφή με την γλώσσα της “έκδηλης συμπεριφοράς”. Επίσης οι επιμορφούμενοι κατανοούν το “τι”, το “γιατί” και το “πώς” μίας συμπεριφοράς ώστε να είναι ικανοί να δώσουν λύσεις και να συμβουλέψουν αντίστοιχα και το οικογενειακό ή/και το σχολικό περιβάλλον των παιδιών και των εφήβων.

Γι’ αυτό προσφέρει έναν ιδιαίτερο τρόπο θεώρησης των ψυχολογικών προβλημάτων των παιδιών, ο οποίος θα βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της συμπεριφοράς στην παιδική και εφηβική ηλικία.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Εν ενεργεία εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής,,νηπιαγωγούς, βρεφονηπιοκόμους, νοσηλευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, φυσικοθεραπευτές που επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον γνώσεις στη διαπαιδαγώγηση και ψυχοκοινωνική προσέγγιση παιδιών και εφήβων
  • Φοιτητές – Σπουδαστές ψυχολογίας, ειδικής αγωγής, παιδαγωγικών, κοινωνικών επιστημών, φυσικής αγωγής, υγείας και πρόνοιας κ.α. που θέλουν να εξειδικευτούν στο αντικείμενο της Παιδοψυχολογίας και της Συμβουλευτικής Οικογενειών.
  • Γονείς και Κηδεμόνες που επιθυμούν την απόκτηση επιπλέον γνώσεων και συμβουλών για την ανατροφή τους και τη διαχείριση της συμπεριφοράς τους
  • Όσους ενδιαφέρονται να απασχοληθούν ως Ψυχολόγοι στην εκπαίδευση, σε κοινωνικές υπηρεσίες, στην υγεία ή/και να ασχοληθούν ως ιδιώτες με το αντικείμενο αυτό.
Μαθησιακοί Στόχοι
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

  1. Αναγνωρίζει τα είδη της προβληματικής συμπεριφοράς και τον τρόπο εκδήλωσης σε σχέση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.
  2. Εφαρμόζει κατάλληλες στρατηγικές αντιμετώπισης ψυχοσυναισθηματικών διαταραχών σε παιδιά και εφήβους.
  3. Επιλέγει και να εφαρμόζει κατάλληλες διδακτικές μεθόδους και πρακτικές κοινωνικοποίησης έτσι ώστε να επιτυγχάνεται στο μέγιστο η πρακτική της προσαρμογής των παιδιών στο σχολικό ή άλλο κοινωνικό περιβάλλον.
  4. Επιλέγει την κατάλληλη συμπεριφορά ως ψυχολόγος – σύμβουλος, έτσι ώστε να εξασφαλίζει ένα ασφαλές περιβάλλον επικοινωνίας και διάδρασης με τα παιδιά και τους εφήβους.
  5. Αναγνωρίζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε ηλικίας, του κάθε φύλου και της κάθε προσωπικότητας και να τα αντιμετωπίζει με το μέγιστο σεβασμό στη διαφορετικότητα.
  6. Σχεδιάζει και να υλοποιεί πρόγραμμα παρέμβασης και διαχείρισης κρίσεων συμπεριφοράς.
  7. Υποστηρίζει ψυχολογικά και ενισχυτικά τα άτομα αυτά σε κάθε τους προσπάθεια.
  8. Κατανοεί τον “κόσμο” των παιδιών και να εφαρμόζει με ευελιξία διαφορετικά μοντέλα συμπεριφοράς για την ικανοποίηση των απαιτήσεων τος ως ανθρώπινες υπάρξεις με δικαίωμα στη ζωή.
  9. Εφαρμόζει κατάλληλες μεθόδους προσέγγισης της οικογένειας και να συμβουλεύει με γνώμονα τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων του κάθε ατόμου.
  10. Αναγνωρίζει τα “ανησυχητικά ” σημάδια της κάθε οικογένειας και να σχεδιάζει με ευελιξία το αντίστοιχο πρόγραμμα παρέμβασης και συμβουλευτικής αγωγής.
  11. Κατανοεί τη λειτουργία της Ε.Δ.Υ στην εκπαίδευση ( Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης) και το ρόλο της συνεργασίας γονέων, εκπαιδευτικών και ψυχολόγων για την καλύτερη αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς σε παιδιά και εφήβους.
Μεθοδολογία Υλοποίησης

Διαδικασία Υλοποίησης της Επιμόρφωσης
Online εξ αποστάσεως

Μέθοδοι Υλοποίησης της Επιμόρφωσης
Το εκπαιδευτικό υλικό θα αποτελείται από σχετικές παρουσιάσεις της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας και βίντεο. Θα χρησιμοποιηθεί η μέθοδος της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Το υλικό θα διατίθεται σταδιακά ανά εβδομάδα.

Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης
Η μέθοδος αξιολόγησης αποτελείται από 3 μέρη:

  • Αυτοαξιολόγηση: ασκήσεις πολλαπλής επιλογής, σωστό-λάθος, κτλ.
  • Αξιολόγηση: 1 εργασία ανάπτυξης στο τέλος κάθε ενότητας.
  • Σχεδιασμός ενός προγράμματος παρέμβασης για την αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς σε παιδί ή έφηβο (Έντυπα του Υπουργείου Παιδείας για την ψυχοπαιδαγωγική αξιολόγηση μαθητών)

 

Κόστος προγράμματος: €660

Εκπτωτικές κατηγορίες:

- 10% έκπτωση σε άνεργους
- 10% έκπτωση σε φοιτητές
- 10% έκπτωση σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής, βρεφονηπιοκόμους, νοσηλευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, φυσικοθεραπευτές
- 10% έκπτωση σε γονείς και κηδεμόνες
- 10% έκπτωση σε προκαταβολή του συνολικού ποσού
- 20% έκπτωση για παρακολούθηση (παράλληλα ή παλαιότερα) του προγράμματος "Οι Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Παράλληλης Στήριξης & Προσωπικών Βοηθών Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες"

1. Προσδιορισμός των προβλημάτων συμπεριφοράς. Διαχωρισμός μεταξύ φυσιολογικής και παθολογικής συμπεριφοράς.

Σύνολο φόρτου εργασίας: 48  ώρες

Αντικείμενο της διδακτικής ενότητας είναι η ανάλυση της έννοιας “προβλήματα συμπεριφοράς” και ο διαχωρισμός μεταξύ φυσιολογικής και μη συμπεριφοράς. Επίσης θα γίνει αναφορά στο ρόλο της οικογένειας, της ιδιοσυγκρασίας και του νευρικού συστήματος που παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς.

 

  • Συνεδρία 1: Τι είναι και τι δεν είναι προβληματικό παιδί. Κριτήρια καθορισμού.
  • Συνεδρία 2: Τα αίτια πρόκλησης μιας προβληματικής συμπεριφοράς. Η διακρίβωση των αιτιωδών σχέσεων. Σύνδρομα
  • Συνεδρία 3: Νευρικό σύστημα και εγκεφαλικές βλάβες. Βασικά αίτια νευρωσικών διαταραχών
  • Συνεδρία 4: Τα δομικά στοιχεία και οι νόμοι της συμπεριφοράς. Στρατηγικές προσαρμογής και είδη ενίσχυσης
2. Προβλήματα αντικοινωνικής συμπεριφοράς.

Σύνολο φόρτου εργασίας: 24 ώρες

Σε αυτή την ενότητα θα αναφερθούμε στα ερευνητικά δεδομένα σχετικά με τους παράγοντες που ευνοούν και καλλιεργούν την παιδική παραβατικότητα και εγκληματικότητα. Γίνεται εκτενής λόγος για το ρόλο των συνομηλίκων,του οικογενειακού περιβάλλοντος και των μέσων μαζικής ενημέρωσης στη διαμόρφωση μίας επιθετικής συμπεριφοράς.

 

  • Συνεδρία 1: Το παιδί με ανέντιμη συμπεριφορά – Η παιδική προ-εγκληματικότητα. Ιδεαλισμός και αλτρουισμός: δύο στοιχεία ηθικότητας
  • Συνεδρία 2: Παιδική παραβατικότητα – εγκληματικότητα. Αίτια της παιδικής παραβατικότητας. Προληπτικά και θεραπευτικά μέσα
3. Προβλήματα υπερβολικής αναστολής. Το παιδί με συναισθηματική ανασφάλεια

Σύνολο φόρτου εργασίας: 48 ώρες

Αντικείμενο της διδακτικής ενότητας είναι η ανάλυση των αιτιών και των αιτιωδών σχέσεων που προκαλούν τη συναισθηματική ανασφάλεια σε ένα παιδί. Επίσης αναλύεται ο ρόλος της εξάρτησης του παιδιού από τους γονείς του και οι επιπτώσεις στην ψυχολογική του ανάπτυξη.

 

  • Συνεδρία 1: Τα αίτια της συναισθηματικής ανασφάλειας, ιδιοσυγκρασία και οι εμπειρίες των πρώτων χρόνων
  • Συνεδρία 2: Το άγχος του αποχωρισμού. Το εξαρτημένο παιδί
  • Συνεδρία 3: Προβλήματα προσαρμογής στο σχολείο. Το παιδί που αρνείται να πάει σχολείο.
  • Συνεδρία 4: Ο δάσκαλος: σημαντικό πρόσωπο στη ζωή του παιδιού
4. Φυσιολογικοί φόβοι - Νευρωσικά άγχη

Σύνολο φόρτου εργασίας: 48 ώρες

Στην ενότητα αυτή θα ασχοληθούμε με τη διάκριση φόβου και φοβίας, τις αναπτυξιακές τάσεις των παιδικών φόβων, πώς δημιουργούνται οι φοβίες και τους τρόπους εκδήλωσης τους. Θα γίνει επίσης αναφορά στους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να ξεπεράσουν τους φόβους τους.

 

  • Συνεδρία 1: Σχολική φοβία. Τι συμβαίνει με τα σχολειοφοβικά παιδιά
  • Συνεδρία 2: Αγχώδης νεύρωση, ονυχοφαγία, πιπίλισμα του αντίχειρα, τα τικ
  • Συνεδρία 3: Ψυχοσωματικές ασθένειες. Άγχος και στρες. Βρογχικό άσθμα
  • Συνεδρία 4: Πώς μαθαίνουμε να φοβόμαστε. Πώς βοηθάμε ένα παιδί να ξεπεράσει τους φόβους του
5. Κοινωνικά άγχη - Κοινωνική απομόνωση

Σύνολο φόρτου εργασίας: 48 ώρες

Στην ενότητα αυτή αναλύονται τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά των διαπροσωπικών σχέσεων και της παιδικής φιλίας. Γίνεται εκτενής αναφορά στις περιπτώσεις αυτιστικών παιδιών, σχιζοειδούς προσωπικότητας και γενικά στις εγγενείς ιδιοσυγκρασιακές ανωμαλίες που προκαλούν προβλήματα συμπεριφοράς.

 

  • Συνεδρία 1: Αναπτυξιακά χαρακτηριστικά διαπροσωπικών σχέσεων και παιδικής φιλίας
  • Συνεδρία 2: Τα δημοφιλή παιδιά, το ντροπαλό και συνεσταλμένο παιδί. Το μοναχικό παιδί
  • Συνεδρία 3: Σχιζοειδής προσωπικότητα και κοινωνική διστακτικότητα
  • Συνεδρία 4: Ψυχωσικά προβλήματα: Αυτισμός, αίτια, θεραπεία, πρόγνωση για μελλοντική εξέλιξη
6. Ψυχοσωματικά προβλήματα στην παιδική ηλικία. Προβλήματα υπερβολικής συμμόρφωσης. Προβλήματα ύπνου και ελέγχου των σφικτήρων

Σύνολο φόρτου εργασίας: 48 ώρες

Αντικείμενο της ενότητα αυτής είναι η διερεύνηση των παραγόντων που προκαλούν ψυχοσωματικά προβλήματα στα παιδιά, πώς αποκτώνται και πώς θεραπεύονται. Γίνεται ιδιαίτερη μνεία στην συμμορφωτική δύναμη της πλειοψηφίας, ως παράγοντας διαμόρφωσης συμπεριφοράς

 

  • Συνεδρία 1: Η έννοια της συμμόρφωσης. Η δύναμη της μάζας. Στερεότυπα και προκαταλήψεις.
  • Συνεδρία 2: Προβλήματα ύπνου. Εφιάλτες και ενύπνιοι τρόμοι.
  • Συνεδρία 3: Προβλήματα με την καθαριότητα του παιδιού. Εγκόπρηση Ενούρηση. Θεραπεία
  • Συνεδρία 4: Το υποτακτικό παιδί. Αυτο-εκπληρούμενη προφητεία
7. Ψυχο-οργανικά προβλήματα και η επίδοση του παιδιού στο σχολείο

Σύνολο φόρτου εργασίας: 48 ώρες

Σε αυτή την ενότητα αναλύονται οι βασικές έννοιες της εγκεφαλικής βλάβης, της δυσλεξίας και του υπερκινητικού συνδρόμου, όπως επίσης και ο βαθμός που επηρεάζουν τη σωματική υγεία και τη σχολική επίδοση.

 

  • Συνεδρία 1: Βλάβες στον εγκέφαλο και διαταραχές στην ιδιοσυγκρασία
  • Συνεδρία 2: Τα διάφορα επίπεδα διαγνωστικής ερμηνείας. Το αδέξιο – άγαρμπο παιδί
  • Συνεδρία 3: Δυσλεξία και το υπερκινητικό σύνδρομο
  • Συνεδρία 4: Ελάχιστη εγκεφαλική δυσλειτουργία. Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
8. Αποκλίσεις στην νοημοσύνη. Νοητική ανεπάρκεια και νοητική υπεροχή. Το κίνητρο της επιτυχίας

Σύνολο φόρτου εργασίας: 96 ώρες

Αντικείμενο της ενότητας αυτής είναι η ανάλυση όλων των σταδίων ανάπτυξης της νοημοσύνης βάσει Piaget, κατά πόσο οι περιβαλlοντικές συνθήκες επηρεάζουν την ανάπτυξή της και ποιος είναι ο ρόλος του σχολείου στην εξέλιξη των εκπαιδεύσιμων και μη εκπαιδεύσιμων παιδιών.

 

  • Συνεδρία 1: Νοημοσύνη. Η φύση, η ανάπτυξη και η μέτρησή της
  • Συνεδρία 2: Στάδια ανάπτυξης κατά Piaget. Διαφορές μεταξύ κοριτσιών και αγοριών
  • Συνεδρία 3: Κληρονομικές και περιβαλλοντικές επιδράσεις . Πολιτισμοί με υπο-επίδοση
  • Συνεδρία 4: Γλώσσα και χαμηλή επίδοση. Ο περιορισμένος και ο επεξεργασμένος γλωσσικός κώδικας
  • Συνεδρία 5: Το παιδί με χαμηλή νοημοσύνη. Το παιδί με υψηλή νοημοσύνη
  • Συνεδρία 6: Τα νοητικώς καθυστερημένα παιδιά και πώς μπορούν να επωφεληθούν από την κανονική εκπαίδευση
  • Συνεδρία 7: Ο δάσκαλος: Πυγμαλίωνας στην τάξη
  • Συνεδρία 8: Το κίνητρο της επιτυχίας. Ο φόβος της αποτυχίας.
9. Συμβουλευτική με τους γονείς. Ποια ζητήματα απασχολούν τους γονείς

Σύνολο φόρτου εργασίας: 24 ώρες

Στην παρούσα διδακτική ενότητα θα συζητηθούν όλα τα ζητήματα που ανησυχούν τους γονείς στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους και θα δοθούν γενικές οδηγίες για την αντιμετώπισή τους.

 

  • Συνεδρία 1: Ο ρόλος της οικογένειας στη σημερινή κοινωνία. Σχέσεις γονέα – παιδιού
  • Συνεδρία 2: Τρόποι χειραγώγησης του παιδιού. Ανεκτικότητα. Τιμωρία. Πειθαρχία. Αιτιολόγηση αποφάσεων
10. Τι γίνεται τελικά με τα προβληματικά παιδιά;

Σύνολο φόρτου εργασίας: 48 ώρες

Στην παρούσα διδακτική ενότητα μελετάται διαχρονικά η σταθερότητα ή μη των χαρακτηριστικών που συνοδεύουν ένα παιδί με προβλήματα συμπεριφοράς και ποια είναι η αποτελεσματικότητα των ψυχοθεραπειών σε αυτές τις περιπτώσεις.

 

  • Συνεδρία 1: Υπάρχει σταθερότητα στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας; Χρόνια και παροδικά προβλήματα
  • Συνεδρία 2: Το φαινόμενο της αυτο-θεραπείας.
  • Συνεδρία 3: Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της ψυχοθεραπείας
  • Συνεδρία 4: Τα προβληματικά παιδιά ως ενήλικοι
11. Πού μπορούν να απευθύνονται οι γονείς για βοήθεια. Ψυχοθεραπευτικές μέθοδοι

Σύνολο φόρτου εργασίας: 60 ώρες

Στην παρούσα διδακτική ενότητα παρουσιάζονται όλοι οι φορείς οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν τους γονείς για συμβουλευτική αγωγή και την αντιμετώπιση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν με τα παιδιά τους. Αναλύονται επίσης όλες οι ψυχοθεραπευτικές μέθοδοι που εφαρμόζονται στα αντίστοιχα κέντρα.

 

  • Συνεδρία 1: Παιδοψυχολογικοί – Συμβουλευτικοί σταθμοί. Διαγνωστικο-θεραπευτικά κέντρα
  • Συνεδρία 2: Ψυχολόγος – ψυχίατρος και κοινωνικός λειτουργός. Ο ρόλος τους στην ψυχοθεραπευτική διαδικασία
  • Συνεδρία 3: Ψυχοδυναμικές θεραπείες: Ψυχαναλυτική θεραπεία, παιγνιοθεραπεία, οικογενειακή θεραπεία
  • Συνεδρία 4: Συμπεριφοριστικές μέθοδοι: Συστηματική απο-ευαισθητοποίηση, διαφορική ενίσχυση, αποστροφική θεραπεία, γνωστικός συμπεριφορισμός
  • Συνεδρία 5: Σχέση παιδιού – θεραπευτή: Τεράστια η σημασία της
12. Καλύτερα να προλαβαίνουμε παρά να θεραπεύουμε

Σύνολο φόρτου εργασίας: 96 ώρες

Η ενότητα αυτή ασχολείται με τις ιδιαίτερες περιπτώσεις οικογενειών που επηρεάζουν την ψυχοσύνθεση κάθε παιδιού. Αναλύεται μία μία κατηγορία και δίνονται συμβουλές για παροχή βοήθειας σε κάθε περίπτωση.

 

  • Συνεδρία 1: Οι “περίοδοι κρίσης” και η παροχή βοήθειας
  • Συνεδρία 2: Ψυχικές διαταραχές γονέων
  • Συνεδρία 3: Διαλυμένες οικογένειες. Η απουσία του πατέρα. Η μητριά και ο πατριός
  • Συνεδρία 4: Ξερίζωμα. Εισαγωγή του παιδιού σε ίδρυμα
  • Συνεδρία 5: Απροσδόκητε σεξουαλικές εμπειρίες. Αποπλάνηση παιδιού
  • Συνεδρία 6: Σειρά γέννησης στην οικογένεια. Ποια θέση είναι “προβληματική”
  • Συνεδρία 7: Η εργαζόμενη μητέρα
  • Συνεδρία 8: Ψυχική υγεία. Τα ουσιώδη συστατικά της. Ευτυχία. Φρόνηση
13. Μελέτη περίπτωσης. Σχεδιασμός ψυχοθεραπευτικής παρέμβασης. Ψυχική υγεία και εκπαιδευτικός σχεδιασμός με τη χρήση τεχνολογιών

Σύνολο φόρτου εργασίας: 24 ώρες

Σε αυτή τη διδακτική ενότητα θα παρουσιαστεί ο τρόπος με τον οποίο διαμορφώνεται ένα ψυχοθεραπευτικό πρόγραμμα παρέμβασης σε παιδί, βάσει των επίσημων εντύπων του Υπουργείου Παιδείας και του ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ (Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Αξιολόγης & Συμβουλευτικής). Επίσης παρουσιάζεται ένα πρόγραμμα παρέμβασης με τη χρήση τεχνολογιών για την αποκατάσταση της ψυχικής υγείας των παιδιών.

 

  • Συνεδρία 1: Σχεδιασμός και υλοποίηση ψυχοθεραπευτικής παρέμβασης στην παιδική ηλικία
  • Συνεδρία 2: Το animation στην εκπαίδευση. Η περίπτωση ενός σχολικού βιωματικού εργαστηρίου με τη χρήση ψηφιακών μέσων και τεχνολογιών
  • Συνεδρία 3: Ψυχική υγεία και εκπαιδευτικός σχεδιασμός με τη χρήση της τεχνολογίας. Η περίπτωση του προγράμματος “Μπορώ να λύσω το πρόβλημα”

Χαράλαμπος Σκιάνης

Επιστημονικά Υπεύθυνος
Καθηγητής - Πανεπιστήμιο Αιγαίου

 

 

Κατερίνα Φίλη

Ακαδημαϊκά Υπεύθυνη - Διδάσκουσα
Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής

 

 

Pin It on Pinterest