Προσωπική και Επαγγελματική Χρήση Κοινωνικών Δικτύων (Social Media)

Διάρκεια: 2 μήνες 9 ημέρες
Κόστος: 250 ευρώ
Φόρτος εργασίας: 100 ώρες
ECVET: 4
Στόχος είναι η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τη χρήση όλων των κοινωνικών δικτύων, ώστε μετά τη λήξη του σεμιναρίου να έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τα δικά τους προσωπικά προφίλ σε κάθε κοινωνικό δίκτυο, αλλά και προφίλ για την επιχείρηση/οργανισμό τους.
Αντικείμενο και Σκοπός

Τα κοινωνικά δίκτυα (social media) κυριαρχούν στις μέρες μας και έχουν αλλάξει τον παραδοσιακό τρόπο επικοινωνίας, προβολής και προώθησης φυσικών προσώπων, επιχειρήσεων/οργανισμών και προϊόντων/υπηρεσιών. Ενισχύουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπων, όπως και μεταξύ ατόμων και επιχειρήσεων/οργανισμών. Στόχος του προγράμματος είναι οι εκπαιδευτόμενοι/ες να αποκτήσουν εξοικείωση με τη χρήση όλων των κοινωνικών δικτύων, ώστε μετά τη λήξη του σεμιναρίου να έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τα δικά τους προσωπικά προφίλ σε κάθε κοινωνικό δίκτυο, αλλά και προφίλ για την επιχείρηση/οργανισμό τους. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να μπουν στο ψηφιακό κόσμο των κοινωνικών δικτύων αποκτώντες πρακτικές γνώσεις, σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων/οργανισμών οι οποίοι επιθυμούν να μάθουν πως να διαφημίζουν την επιχείρησή/οργανισμό τους, σε εργαζόμενους/υπαλλήλους επιχειρήσεων/οργανισμών οι οποίοι θέλουν να αναπτύξουν τις ψηφιακές δεξιότητές τους με στόχο να εξελιχθούν, αλλά και σε ελεύθερους επαγγελματίες οι οποίοι επιθυμούν να προωθήσουν το επάγγελμά τους.

Μαθησιακοί Στόχοι
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι επιμορφούμενοι/ες θα είναι σε θέση να:

  1. Αναβαθμίσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες μέσω της χρήσης διαφόρων κοινωνικών δικτύων (social media).
  2. Δημιουργήσουν το προσωπικό ή/και επαγγελματικό (επιχείρησης/οργανισμού) προφίλ τους
  3. Διαχείριση διαφόρων κοινωνικών δικτύων.
Μεθοδολογία Υλοποίησης

Διαδικασία Υλοποίησης της  Επιμόρφωσης
Online Εξ Αποστάσεως

Μέθοδοι Υλοποίησης της Επιμόρφωσης
Το εκπαιδευτικό υλικό θα αποτελείται από σχετικό σύγγραμμα και παρουσιάσεις της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας συνοδευόμενες από βίντεο. Θα χρησιμοποιηθεί η μέθοδος της ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης. Το υλικό θα διατίθεται σταδιακά. Κάθε εβδομάδα και μία ενότητα.

Μέθοδοι Αξιολόγησης & Κριτήρια Απόδοσης Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης
Η μέθοδος αξιολόγησης θα αποτελείται από δυο μέρη:

  • Αυτοαξιολόγηση: ασκήσεις πολλαπλής επιλογής, σωστό-λάθος, αντιστοίχιση, κ.τ.λ. ενδιάμεσα της παρουσίασης ενότητας και μετά το τέλος αυτής.
  • Αξιολόγηση: επίλυση πρακτικών σεναρίων, κατά την διάρκεια του προγράμματος.

Από τα αποτελέσματα των τεστ αυτοαξιολόγησης και την επίδοση στις πρακτικές εργασίες, θα προκύψει και ο τελικός βαθμός των εκπαιδευομένων.

Το πρόγραμμα δεν θα τηρεί απουσιολόγιο.

Κόστος: €250

Εκπτωτικές κατηγορίες:

10% έκπτωση σε άνεργους
10% έκπτωση σε φοιτητές
10% έκπτωση σε ένστολους
10% έκπτωση σε ιδιωτικούς υπάλληλους
10% έκπτωση σε υπαλλήλους δημοσίου και ΟΤΑ
10% έκπτωση σε συμμετέχοντες άνω των 40 ετών
10% έκπτωση σε προκαταβολή του συνολικού ποσού

1. Εισαγωγή στα Κοινωνικά Δίκτυα

Σύνολο φόρτου εργασίας: 5 ώρες

Εισαγωγή στα Κοινωνικά Δίκτυα.

 

  • Εβδομαδιαία συνεδρία: Εισαγωγή στα Κοινωνικά Δίκτυα
2. Facebook

Σύνολο φόρτου εργασίας: 10 ώρες

Σκοπός της ενότητας είναι η κατανόηση του Facebook και η παρουσίαση των δυνατοτήτων του σαν μέσο
κοινωνικής δικτύωσης.

 

  • Εβδομαδιαία συνεδρία: Χρήση του Facebook
3. Twitter

Σύνολο φόρτου εργασίας: 5 ώρες

Σκοπός της ενότητας είναι η κατανόηση του Twitter και η παρουσίαση των δυνατοτήτων του σαν μέσο
κοινωνικής δικτύωσης.

 

  • Εβδομαδιαία συνεδρία: Χρήση του Twitter
4. Pinterest

Σύνολο φόρτου εργασίας: 10 ώρες

Σκοπός της ενότητας είναι η κατανόηση του Pinterest και η παρουσίαση των δυνατοτήτων του σαν μέσο
κοινωνικής δικτύωσης.

 

  • Εβδομαδιαία συνεδρία: Χρήση του Pinterest
5. Instagram

Σύνολο φόρτου εργασίας: 10 ώρες

Σκοπός της ενότητας είναι η κατανόηση του Instagram και η παρουσίαση των δυνατοτήτων του σαν μέσο
κοινωνικής δικτύωσης.

 

  • Εβδομαδιαία συνεδρία: Χρήση του Instagram
6. TikTok

Σύνολο φόρτου εργασίας: 10 ώρες

Σκοπός της ενότητας είναι η κατανόηση του TikTok και η παρουσίαση των δυνατοτήτων του σαν μέσο
κοινωνικής δικτύωσης.

 

  • Εβδομαδιαία συνεδρία: Χρήση του TikTok
7. YouTube

Σύνολο φόρτου εργασίας: 10 ώρες

Σκοπός της ενότητας είναι η κατανόηση του YouTube και η παρουσίαση των δυνατοτήτων του σαν μέσο
κοινωνικής δικτύωσης.

 

  • Εβδομαδιαία συνεδρία: Χρήση του YouTube
8. Linkedin

Σύνολο φόρτου εργασίας: 10 ώρες

Σκοπός της ενότητας είναι η κατανόηση του Linkedin και η παρουσίαση των δυνατοτήτων του σαν μέσο
κοινωνικής δικτύωσης.

 

  • Εβδομαδιαία συνεδρία: Χρήση του Linkedin
9. Χρήση Κοινωνικών Μέσων στις Επιχειρήσεις

Σύνολο φόρτου εργασίας: 30 ώρες

Σκοπός της ενότητας είναι η κατανόηση των Κοινωνικών Μέσων και η παρουσίαση των δυνατοτήτων του
σαν μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς.

  • Εβδομαδιαία συνεδρία 1: Εισαγωγή στα Κοινωνικά Δίκτυα στις Επιχειρήσεις/Οργανισμούς
  • Εβδομαδιαία συνεδρία 2: Χρήση Κοινωνικών Δικτύων από Επιχειρήσεις/Οργανισμούς
  • Εβδομαδιαία συνεδρία 3: Δημιουργία Blog (Προσωπικό ή Επαγγελματικό)

 

Χαράλαμπος Σκιάνης

Επιστημονικά & Ακαδημαϊκά Υπεύθυνος
Καθηγητής - Πανεπιστήμιο Αιγαίου

 

 

Νίκη Κυριακού

Διδάσκουσα
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αιγαίου

 

 

Θεόδωρος Λεουτσάκος

Διδάσκων
ΕΔΙΠ Πανεπιστημίου Αιγαίου

 

 

Pin It on Pinterest